Kristin Cavallari

Det här en helt ny blogg som kommer handla om drama drottningen själv, Kristin Cavallari!
Dagligen kommer jag att uppdatera de nyaste skvallret och skandalerna som befinner sig runtomkring Kristin.
De flesta tycker att det är en dålig sak att hon bytt ut Lauren Conrad, men inte jag! Jag tycker inte att det är jätte bra heller, för jag gillar Lauren otroligt mycket också, men det känns som att det häner lite mer kring Kristin. Jag är själv lite av en drama queen och kommer alltså nog gillar säsong 6 av The hills! Det ska bli intressant att se hur allt går och hur alla relationer påverkas.

Kommer snarast möjligt börja uppdatera med alla nyheter! ;)
LOVE, kristincavallari.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Lindushiii

Kul att du skriver en blogg om henne..



Men nej the hills blir inte densamma utan lauren heheh



kristin o en massa drama men det ska bli kul o kolla på nästa säsong..

2009-06-07 @ 18:01:20
URL: http://lindushiii.blogg.se/
Postat av: The Hills Fanblogg.

åh vad kul :) du startade den nu i rätt timing, önskar dig lycka till med bloggen o jag kommer helt klart att följa den :)

jag har fått frågan förut om att göra reklam för nya the hills bloggar osv men jag måste nog tyävr säga nej denna gången, men om jag kanske skriver nått inlägg om kristin någon gång så kan jag länka :)

2009-06-07 @ 23:29:51
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0